woensdag 18 december 2013

Conditioner, conditioner en nog eens conditioner


Conditioner. Ik zou echt niet zonder kunnen en dat is om 2 redenen. 1. Om alle zooi die ik erin gooi eruit te krijgen en 2. om mijn haar doorkam baar te maken. Nu weet ik wat je denkt ‘ je kan shampoo ook gebruiken om alles er uit te krijgen. MAAR dan is het weer niet zacht. Ik probeer ook geen shampoo te gebruiken omdat dat erg agressief voor je haar is en het laat krullen eigenlijk alleen maar pluizen. En dat is natuurlijk niet de bedoeling!

Dit word ook wel Co-wash genoemd. Toch zit er weer een min punt aan deze methode. Je haar gaat minder pluizen omdat het je haar zwaarder maakt, dat wilt dus zeggen dat je haar ‘platter’ gaat zitten en je volume dus minder word. Dat vind ik dan weer een dingetje want hoe meer volume hoe beter!
Mochten jullie hier meer over willen weten, let me know!

Ik gebruik zelf veel conditioner per was beurt, dus hoe groter de fles en hoe lager de prijs hoe beter! Mja vind dan nog maar eens een fijne conditioner te vinden. Ik heb 3 fijne en betaalbare conditioners voor jullie op een rij gezet.




Andrélon Perfecte Krul
300 ml €3,49

Gek genoeg vind ik dit niet de fijnste conditioner voor in mijn haar. Ik gebruik in het algemeen al veel maar voor mijn idee moet ik hiervan nog meer gebruiken om mijn haar echt zacht te krijgen. Vooral na een avondje stappen, dan vind ik deze conditioner echt niet goed genoeg. Zodra je wat grotere krullen hebt of naar een slag toe gaat denk ik dat dit een prima conditioner is!
 

Andrélon Oil 
300 ml €3,49

Hier ben ik erg over te spreken. Dit is een fijne conditioner. Het voed je haar goed en daarbij vind ik het fijn om deze als leave-in te gebruiken.

 

L’oréal Intens Glad
200 ml  €4,19

Aller eerst kan je deze conditioner vinden voor €2,- bij de Action. Top! Daar krijg je zelf nog meer ml, 400 geloof ik! Deze conditioner vindt ik echt een topper, maakt je haar lekker fris, schoon, zacht en het heeft een heerlijke geur!


Hebben jullie nog echte toppertjes?


2 opmerkingen:

Anoniem zei

Going to try the Andrélon Oil :), Nice post!
JaseyJade.blogspot.com

Anoniem zei

Palmolive anti klit. Ik zweer erbij. Het maakt het zacht glanzend veerkrachtig en vermoord de volume niet. Je kan deze zelfs al masker gebruiken met icm eiwit (ook goed voor de haargroei) en wat olijfolie. Lekker laten trekken met een handdoek op je hoofd en daarna (zeg maar half uurtje) goed uitspoelen.