woensdag 4 december 2013

Review L'oréal Paris Volume Texturizing Spray

Toen ik deze nieuwe line in de winkel zag staan, begon ik erg te twijfel of ik het product wel zou kopen. Tot nu toe als ik een 'volume boost' product kocht deed het vrij weinig tot geen verschil. Maar dat heeft me niet tegen gehouden om dit product te kopen. Ik geef de hoop nooit op!



Ik heb dit product voor €5,99 gekocht bij het Kruidvat geloof ik. 

Op de achterkant staat vermeld: Stimuleert je haar vanaf wortel tot punt en geeft het een prachtige textuur en enorme formule. Je haar krijgt een onweerstaanbare matte look.
- Maakt het haar niet hard
- Verzwaart niet
- Makkelijk kambaar

Toen ik dit las dacht ik 'Dus ik krijg van alleen een spray, zonder er verder iets mee te doen gigantische volume, dat klinkt te mooi om waar te zijn...'

Styling advies:
- Spray enkel op droog haar
- Verdeel het haar in 4 delen
- Spray royaal op ieder deel, van onder naar boven en kneed het lichtjes

Laten we beginnen. Ik heb mijn haar vandaag gewassen, dus het is super zacht en hangt heel erg slap langs m'n gezicht.  Hierna mijn normale routine gedaan, helemaal laten opdrogen en sprayen maar ! Eerlijk gezegd heb ik mijn haar niet in 4 delen verdeeld maar heb ik gewoon steeds random lokken gepakt.
En dit is het resultaat:



Niet slecht L'oréal, zeker niet slecht. Ik moet zeggen dat ik hier al enthousiast was. Hierna wilde ik deze blog gaan schrijven en deed ik mijn haar in een knotje. Na zo'n 15 minuten wilde ik eigenlijk nog een foto maken. Haar uit het knotje even schudden en...


BENG! Is dit niet geweldig? Ik ben er helemaal weg van. Dit is echt PURE volume in een bus.

Het gaat wel inzakken loop der dag, maar geen punt, gooi je haar op z'n kop even flink schudden en het is weer helemaal terug.

Ik ga dit product zeker vaker gebruiken, vooral op de dagen dat ik mijn haar heb gewassen en het dus super zacht en plat is.



Voordelen:

- Flinke volume in een paar seconden
- Iets langer de tijd? Gooi je haar voor 10/15 minuten in een knot en je hebt gigantische volume
- Zodra het wegzakt, even schudden en het is weer helemaal terug.
- Prima prijs

Nadelen:

- Mijn haar word er wel een beetje hard van
- Na het slapen voelt het best 'vies' aan, het is nu nog harder geworden
- Doordat je zo aan het sprayen ben, ontstaat er een grote walm om je heen, waardoor je bijna 'stikt'.

Wat vinden jullie? Gaan jullie het kopen?

xxxxxxxx

3 opmerkingen:

Anoniem zei

heb net als jij veel krullen maar ik wil altijd juist dat t zo plat mogelijk zit.. Wel krullen maar niet dat wijde.. Tip?

Unknown zei

Hoi Anoniem, dan zou ik voor de ShowTime Bergamot Hair & Scalp Conditioner gaan, Het voelt aan als een soort wax, nadat je je haar hebt gewassen dit in je haar smeren. Mijn haar gaat hier altijd erg plat van zitten en totaal geen pluis, het ziet er echt mooi uit nadat ik dit in mijn haar heb gedaan. Je kan het halen bij de wat 'grotere' kruidvat. En natuurlijk in toko's. Op deze link kan je zien hoe het product eruit ziet. Als je het gaat gebruiken laat je me dan weten hoe je het vind? http://www.afrobeautycentre.nl/nl-NL/component/virtuemart/2907/681/cosmetica-merken/s/showtime/showtime-bergamot-hair-scalp-conditioner-detail?Itemid=0

xkuslaura zei

Ik heb laatst rond gekeken bij de kruidvat en andere drogisterijen voor dit product, alleen kon ik het nergens vinden. Heb je misschien een andere winkel waar ik zou kunnen kijken of misschien een website?