woensdag 4 december 2013

Last moment Sinterklaas cadeau tips voor ladies!


Ik ben zo’n type die alles op het laatste moment doet en ik weet zeker dat er zat van jullie lezers zijn die precies hetzelfde zijn! Dus voor iedereen die nog niks voor sinterklaas heeft, heb ik hier wat leuke en betaalbare cadeaus op een rijtje gezet.

Nagellak

Laten we beginnen met nagellak van de Hema. De nagellakjes van de Hema vind ik zelf erg fijn, met de base en top coat (Hema) blijft het bij mij tot zelfs 5 dagen mooi zitten. Op de vijfde dag gaat het wel afbrokkelen.

Dit leuke setje kost je €7,75, als je wat meer te besteden hebt is het leuk om dit pakketje af te maken met nagellak remover (€1,30) en watjes (ong €1,-). Dan kom je uit op €10,05.

Voor ongeveer hetzelfde bedrag kan je ook 2 x een nagellakje kopen en een leuk toilet tasje! Die heb je voor
alle prijzen. Hiervoor kan je kijken bij H&M, Kruidvat, Etos, Hema, Action.

Lipstick & gloss
Lippenstift en lipgloss doet het vrijwel altijd goed, welke kleur draagt de persoon waarvoor je het gaat kopen graag. Rood (alvast voor de kerst!), roze, licht roze enz ?

Algemeen

Wil je geen makeup geven dan zijn er natuurlijk nog genoeg andere leuken producten die je kan kopen.

Hieronder zie je een olie brander met daarin in leuk hartje. De combinatie van de kleur en het hartje vind ik erg lief samen.

Daarnaast een groot hart met daarin 10 kleine hartjes waar je een foto aan kunt hangen. Doe dit ook! Is het voor je vriendin of moeder? Plaats foto's van jullie samen en van dingen waarvan ze houdt. Misschien haar geliefde of mooie teksten. Kijk is op diegene's facebook en haal daar paar foto's vanaf.

Een luchtje voor je tas. Dit vind ik echt geweldig. We hebben allemaal wel eens dat je iets zoekt in je hutkoffer die helemaal vol zit met onzin en dan ruik je een maffe geur. Nou probleem opgelost! (nu in de aanbieding voor €2,99)


Kan je echt niks verzinnen? Geef dan gewoon een cadeaubon, denk hierbij aan H&M, Douglas, Rituals of haar favo winkel! Bakboeken kunnen ook erg leuk zijn, voor €4,99 heb je een receptenboek vol met recepten van cupcakes.


xxxxxxxx

 
 

 

1 opmerking:

Barbara Loyoya zei

Kookboeken zijn altijd leuk :)