woensdag 11 december 2013

Dolce & Gabbana the one

Dolce & Gabbana the One for Women - 30 ml - Eau de Parfum
 
Gisteren was ik bij de douglas en bij het afrekenen deden ze weer zo'n 'free sample' in het Douglas tasje. Meestal haal ik zodra ik thuis ben deze samples uit de tas en zo hop gooi ik ze ergens mijn kamer in.
 
Maar dit keer trok het me eigenlijk wel aan. Het zit verpakt in een goud omhulsel en wat ruikt het lekker! Echt heerlijk, Ik kan de geur niet 1,2,3, beschrijven maar ik zit er continu aan te snuffelen. Het is een zoete flirterige geur. De geur blijft ook lekker lang hangen het vergaagt een een beetje maar ach na een hele dag school of werken spuit je het gewoon nog een keer op.
 
Voor 30 ml betaal je tussen de €45,- en €53,- maar bij bol.com gaat er nu 25% af! Je kan The One nu dus halen voor €33,74. Klik hier voor de link.
 
Ik vind dit echt een aanrader, binnenkort is deze dan ook van mij. Ik moet The One echt hebben.
 
 
 
Tip: Luchtjes zijn op webshops vaak goedkoper dan bij de parfumerieën
zelf!
 
xxxxxxx


1 opmerking:

Anoniem zei

vergeten te bellen....