dinsdag 10 december 2013

Budget tip van de week!

Hello ladies. Elke week zal ik voor jullie een budget tip plaatsen. 
Deze week een makeup product van MAX (Action).

Vorig jaar gebruikte ik vaak een blush van Action, veel pigmentatie en bleef aardig lang zitten. Maar helaas gaan altijd de fijne producten eruit. Net zoals de blush. Paar maanden geleden toen ik hier aan het rond snuffelen was kwam ik ze weer tegen.Dit zijn ze!


Vier mooie kleuren. Ze hadden van mij wel iets meer mogen spelen met de kleuren, maar wat ziet de 'verpakking' er veel beter uit zeg! Deze blush is dus mooi verpakt en als je het open maakt zit er een spiegeltje en een kwastje in. Dus je hoeft hier geen extra kwast voor aan te schaffen. 


Maar nu nog de vraag, heeft het veel pigment en blijft het lang zitten?


Pigment heeft het zeker, het heeft zelfs zoveel pigmentatie dat je echt moet oppassen zodra je het aanbrengt want je bent al snel een clowntje. Het is gelukkig goed uit te vegen. Wat ik ook fijn vind is het kwastje, het is best zacht en verliest geen haren (iedergeval tot nu toe).

Op dit moment heb ik 860 Brown in gebruik.Nu vind ik de naam er niet bij passen want hij is zeker roze.

Ik vind ze echt alle 4 toppertjes! Ze kosten €0,99 per stuk. Het enige nadeel is dat hij niet de hele dag blijft zitten. Maar voor deze prijs vind ik het geen probleem om het na een halve dag even bij te werken.


xxxx